DÉ BILJARTVERENIGING VAN NIEUW-WEST

Nieuws

Er zijn wat oefeningen voor de biljarters op de website geplaatst en het leuke is dat er al 252 keer gebruik van is gemaakt , zelf ben ik er ook mee aan het oefenen geweest en het heeft mij wel geholpen, te vinden bij oefeningen op de website.

Heeft u nog nieuws of opmerkingen voor de website graag verzenden via contact van de website.

Website beheerder

In de eerste plaats heeft een aantal leden niet met ons de overstap naar Zwanenburg willen of kunnen maken en dientengevolge bedankt voor het lidmaatschap. Het resterende ledental bedraagt per begin 2024, mede door tussentijdse opzeggingen, nog 34.

Ook per begin 2024 is het aantal speeldagen per week 3, te weten dinsdag, woensdag en vrijdag. Hierbij is op de woensdag nog plek voor nieuwe leden.

Na aanschaf van nieuwe sets biljartballen heeft

de vereniging nog 1 set biljartballen te koop.

Voor geïnteresseerden voor € 20,- .

Bent u geïnteresseerd, neem dan

contact op met de penningmeester

R. Binnenkade.

Nieuwsbrief bestuur

Beste biljartvrienden,

Na de laatste vergadering van het bestuur heeft deze zich gebogen over de situatie waarin onze biljartclub  is komen te verkeren sinds we onze intrek in Zwanenburg hebben genomen. Daarin spelen een aantal praktische zaken, waarover hier een beknopte uiteenzetting volgt.

Spelen

Erop vertrouwend u voor het moment voldoende te hebben bijgepraat,

Met als vanouds hartelijke groet,

Het bestuur BVO.